محققان علوم پزشكي اعلام كردند با مصرف ميوههايي مانند سيب و انگور،گيلاس و يا آب آنها ميتوان از تشكيل پلاكهاي آترواسكلروز و بروز تصلب شرايين جلوگيري كرد. به گزارش ايسنا، محققان ميگويند: بررسي آنان روي موش آزمايشگاهي نشان ميدهد؛ با مصرف اين گونه ميوهها و ميوههاي مشابه ميتوان مانع از بروز تصلب شرايين شد كه خود اين كار نيز از بروز بيماريهاي قلبي و سكتههاي مغزي جلوگيري ميكند.
دكتر كلي دكورده از دانشگاه مون پوليه و همكارانش اعلام كردند، نخستين بار توانستهاند تاثير عمده و مستقيم اين ميوهها را در جلوگيري از بروز تصلب شرايين ثابت كنند.
*****************
+ نوشته شده توسط هديه در سه شنبه 31 اردیبهشت1387 و ساعت
16:23 |



